No pain, no gain..

Man måste LYFTA på benen ordentligt.
 
Tabata Tuesday
20/10 x 4
2 Laps

KB swings
Squat jump
Box jump
Mt. climbers

Jag skulle prova att köra på den högsta delen på boxen, vilket gick bra innan vi kört igång. Men efter squat jumps så var det kanske inte det bästa beslut jag tagit. PANG så smäller höger ben i, medan vänster kommer upp. Jaja, lika bra att inse att jag är för dålig på att lyfta på benen!
 
 
Ser inte så farligt ut, vilket det inte är. Men jag är bra svullen, har värsta bullen. :P
Men det är ju ändå inget shortsväder, på både gott och ont.
 
Krigade självklart på hela passet, inte förrän när jag stretchade såg jag min lilla skada och då kom svullnaden och lite lätt pulserande smärta.
 
Men man måste ju våga för att kliva upp ett steg, just idag gick det kanske inte så himla bra.
Next time! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej fanny hitta din blogg igår,, fasiken va grym kropp du har,, å vilka mördar pass du kör,, du ser ju sådär läckert bitig ut:) men jaa jag vet man ska inte fråga om tjejers ålder man kan inte hålla mig,, hur gammal är du?? förökte hitta de här men hitta som inte :)

Svar: Hej Anonym! Men oj.. tack så himla mkt! :) Det är lugnt, är inte kinkig över sånt. Jag är född -84, så resten kan du ju räkna ut. :)
Fanny

2012-06-27 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0