I did gooood!

Har varit på mätning hos Fredrik idag, jag sköter mig bra. :)



Låt er inte luras av att jag har tappat 60g på muskelvikten. Kan gå ner till 58kg utan att det gör ngt, då vatten och inskränkt fett räknas in i detta.

Förra mätningen var 27/4, så på lite mer än 2 månader har jag gått ner 1kg. Ni tänker säkert "Det var inte mkt under så lång tid", men målet är inte heller att snabbt droppa vikt, utan att sakta skala av lite. Jag har tappat mest på mage, rygg och ländrygg. Det är precis där jag märker och känner av att det hänt grejer. Känner mig tightare och kläderna sitter bättre. :)
Förut kunde jag bara se mina små rutor på morgonen, men nu syns dom även på kvällen. Lycka!



Efter gårdagens kvällspass..

Träningen i morse på Factor såg ut såhär:


Front squat 5-5-3-3

On the min for 12 min
FS 6
Burpee pushups 3
Squat jump 15


Jag som redan hade ont i mina skinkor, fick verkligen bita ihop för att orka. Men sjukt jävla skönt att ha det avklarat! Kände mig gnällig och trött, men det var bara mentalt. Kroppen är med mig. :)

Frågan är ju vad det blir i morgon, pallar jag köra spinning och sedan Factor med 30min mellanrum. Hmmm, suger på den karamellen ett tag till. :)


Kommentarer
Postat av: Karin Wittur

Najs abs Fanzo!! Bra jobbat kompis ! :) :)

2012-06-07 @ 21:54:10
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Fanny

Taaack sötnos! :D

2012-06-07 @ 22:58:01
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: BillyPancho

Ja, jag ska la inte bara kommentera cykelhjälmar på din blogg.. ssååååå.. Here it comes.



Det där ser ju riktigt nice ut! =) Bra jobbat!

2012-06-08 @ 13:51:04
URL: http://pekamedhelahanden.blogspot.se/
Postat av: Fanny

Billypancho: Haha, eller hur. Skriver ju om så mkt mer än hjälmar :)



Tackar så mkt!

2012-06-12 @ 10:54:27
Postat av: Bodypalace

Fin kropp, kul att du är nöjd =)

Svar: Tack så mycket! :)
Fanny

2012-06-12 @ 12:43:49
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0