Hellow!

Har sovit riktigt gott inatt i min egen säng även om jag gärna hade sovit ännu längre. :)
Men frukost och ett pass på Factor väntade.
Passet gick inte alls så himla bra, haha! Kroppen är inte i fas efter helgen, så det var lite tungt med andra ord.

6 min to find 1RM in front squat or clean and jerk.

3 min x 3 (20 sec rest)
Barbell row 8
Hang clean 8
Front squat 8
Push press 8

* bar on the floor = 4 burpees


Jag körde på front squat, kom upp till ynka 55kg. Men nu har jag iaf något att sikta på. 60 nästa! Ingen bra dag att sikta på högre vikter, kroppen var inte med mig.

Resten gick ju inte alls bra. På sista 3 min var jag tvungen att släppa stången 2 ggr, vilket gjorde att jag fick köra 8st burpees. (La man ner stången så fick man alltså köra burpees) Men jag orkade inte hålla i då mina trapz strejkade.
Det var i alla fall skönt att köra igenom kroppen lite. :)
Efteråt stretchade jag min stela höft/rumpa. Inte ett dugg skönt, men sååå välbehövligt.

Nu springer jag upp och ner till tvättstugan, perfekt syssla när vädret ändå inte är något att hurra över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0