Crossfit

Jag hade inte bokat kl.8, utan 8.30. Men det gjorde mig ingenting, hade helst av allt sovit över träningen i morse. Trött chey!
Men jag kom upp och iväg. :)

Passet såg ut som följande:

Push press 5-5-3-3

12 min
Push press 3
Chins 8
Push press 3
200 m

Inga tänder eller näsor ivägen idag, YES!! :D
Höll ett bra tempo och har ökat vikterna i push press. Visst vi körde inte så många, så det går att lägga på tyngre. Men jag har aldrig kört på dom vikterna tidigare annat än i början på styrkedelen. :)

Totalt blev det 30 push press, 40 chins och 1km löpning. Det sistanämnda gjorde så att jag fick "håll" under de två sista vavren, fuck va jobbigt det blir då. Biiit ihop var det enda jag tänkte.

Efter att ha legat och snusat i sängen, till att 20min senare köra på så svetten sprutar, det är en ganska skön känsla.

I morgon blir det vila från Factor.. iaf tror jag det som det känns nu.:)



Amen to that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0