Äta bör man..

.. annars dör man.
Middag kl. 23.30 är kanske inte det bästa. Men så går det när man (läs: jag) glömt att ta fram maten ur frysen. Kan tycka att jag lärt mig vid det här laget, men icket! Så nu sitter jag och är nyäten och nyduschad. Tur att klockan inte ringer tidigt i morgon, för det lär ta ett tag innan jag kommer i säng.
 
 
Gott, men saknar grönsaker..
 
Mina planer för morgondagen är träning, chill och sedan blir det häng med fröken Therese. Vart vi hamnar har jag ingen aning om, det visar sig. Ska iaf ha en vit helg, två i rad räcker så det blir över.
 
 
Jag och fröken T förra helgen..
 
Cyklade till och från jobbet idag, medvind dit och motvind hem. Det sistnämnda kan jag gott klara mig utan!
Efter jobbet blev det ett axelpass på gymmet.
 
3set fjärlien - superset - hantelpress (lätta vikter som uppvärmning)
4set hantelpress
4set 1-arms sidolyft m. hantel
4set press bakom nacken i smith
4set frontlyft m. viktskiva
 
Gött pass med bra flyt. :) Axlarna blir bättre och bättre!
 
Försöka sova lite nu kanske.. klockan har ju ändå hunnit bli 00:13..
 
Puss å godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0