Åbackens m.m..

Torsdag kväll, bara 3 dagar kvar. Aldeles för lite tid här egentligen, men det är bättre än ingenting.
 
Körde ett lätt ryggpass idag, tycker det är så himla svårt att köra på ett gym jag inte är van att köra på.
 
Det blev iaf följande.
 
Uppv. rodd i maskin 10min
 
4set rodd i kabel
4set liggande sidolyft m. hantlar - supetset - framåtlutad skivstångsrodd
4set latsdrag, drop på sista
3set ryggresningar
4set högrodd i kabel
 
Kändes helt ok, no more no less.
Det har blivit lite omflyttat på gymmet, vilket verkligen blivit till det bättre. Tummen upp! :)
(glömde dock ta ngr bilder, kommer upp i morgon)
 
I morgon blir det axlar och mage.
 
 
Ikväll har jag hängt med några vänner, Avera fotvård (Aloe-Vera), fika och surr. Beställde lite hud- och fotvård som verkar himla bra. Sitter nu här med mjuka och lena fötter, redo för en morgonens stosande på maknaden och kvällens bravader i högklackat.
 
Avslutade med ett glas vin, bästa teamwork klippningen med Josefin (Joels kalufs ä nu borta) och ännu mera surr.
 
Dags att försöka sova, så jag inte vänder helt på dygnet.
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0