Sömnproblem och 242

Alltså, jag vaknar fasiken varje natt nuförtiden, mer än en gång dessutom. Det resulterar i en helt sänkt Fanny på morgonen. Försov mig till passet på Factor, f*n säger jag bara!
Hela förmiddan går jag som i ett vakuum, efter lunchen är jag mer människa igen. Jag kan inte göra så mycket åt saken, bara hoppas på att det vänder snart.
 
Det har varit full rulle på jobbet idag. Slutrean har börjat och en ny kollektion, "242", har kommit som Intersport lanserar tillsammans med Patrik Sjöberg. I sommar är det 25 år sedan som Patrik satte världsrekord på 242 cm. Det firar Intersport med en kollektion av tränings- och vardagskläder framtagen tillsammans med Patrik Sjöberg och till förmån för BRIS. Läs mer här -----> 242

Sedan har jag lite grejer som jag måste fixa innan jag går på semester. Bara att beta av listan. :) 3 arbetsdagar kvar! Jippi!!! I morgon är jag ledig, skönt.
 
Ikväll blev det ett bröst/triceps/mage pass.
Hade sällis av Marie, vi fick till ett riktigt bra pass. Brukar inte köra triceps och bröst tillsammans, så det var nytt för mig. Det kändes bra, så kommer nog köra så fler gånger. Variation förnöjer!
 
4set pushdowns
4set hantelpress på lutande bänk
3set dips
4set liggande flyes i c.c
4set tricepssträck m. rep ovanför huvudet - superset - hängande benlyft x 12-15
4set bröstpress i c.c - superset - russian twist x 50
 
I genomsnitt 8 reps/set.
 
En dusch på detta, sedan ska jag lägga mig i sängen och försöka somna i tid. Hoppas på en god natts sömn.
 
 
Puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma F

Du är så duktigt Fanny med din träning. Vad underbart att du ska hälsa på Emma! Hoppas att du har en fantastiskt resa, och det tror jag att du får. Tack för att vi fick åka med dig, och tack för bensinpengarna ;) Du är en sån fin människa. Krama Emma tusen gånger för mig och Alex!!! Och så hopas jag att jag får se er båda snart igen. Puss och Kram <3

Svar: Tack älskade vän! Det ska verkligen bli helt underbart att hälsa på Emma, lovar att krama henne tusen gånger från er! :) Inget att tacka för vännen, det är jag som ska tacka för att ni ville hålla mig sällskap. :) hihi, varsågod. Det var det minsta jag kunde göra ;) Men gulle dig, det är du också! <3 Jag hoppas vi ses snart igen, helst i sommar! :) Puss och kram till er båda! <3 Ta hand om er!
Fanny

2012-07-10 @ 06:08:24
URL: http://emmafred.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0