Put your BACK into it.

Ikväll blidde det rygg tillsammans med Marie.
 
Tungt och ja.. tungt!
 
4set chins, sista set negativa.
4set hantelrodd
4set framåtlutad stångrodd (blir starkare, yes!)
4set latsdrag i c.c, drop på sista set
 
Sedan var det dags att åka hem, en timme går fort när man är två st som kör.
Det borde vara öppet till 22, myyycket bättre!
 
Bra pass, men kontakten satt inte som ett smäck. Har ju lite svårt med den när jag ska köra tungt. Men trots det så är jag himla nöjd. Snart har jag kört en månad på få reps och tungt, nu är det snart dags att ändra om till lättare vikter och fler reps. :) Gött!
 
Dags att knoppa och ladda om för sista arbetsdagen, sedan stämplar jag ut för 4 veckors efterlängtad semester! :)
 
 
 
Snart ses vi sötnos! En vecka kvar till USA.
 
 
Dåligt med kort från gymmet.. lovar att skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0