Power Meet och lite annat..

 
Fredag: Jag och Kicki..
 
 
Vicky och Karin
 
 
 
Lördag: Fina syster Elin, Linda och pyret i magen. ♥
 
 
Ja tack!
 
 
 
I helgen har jag jobbat, hängt på Power Meet och grillat med vänner, haft besök av Elin & Linda.
I dag är jag riktigt trött efter två sena kvällar, jag pallar inte att åka och träna.
 
Factor i fredags var en killer för mina ben, hade redan sjukt ont sedan onsdagens benpass. Men jag kämpade mig igenom passet och hade ännu ondare på kvällen.. haha! :)
 
Deadlift 5-5-3-3-3

On the min for 12 min

DL 2
Squat 30 (2 rundor 20st, jag var typ död i bena)
___________

DL 2
Squat jump 10
DL 2
 

Funderar på att gosa ner mig i soffan framför en film. Lite smarrigt proteinfluff med bär blir det nog som godis. :)
Men först middag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fasiken så skoj få vara på power bland alla härliga bilar,, tyvärr så jobba man bort så cadillac 58an står bara i garaget å myser,, gillar du gammel bilar?

Svar: Det var himla kul! :) Attans, du får allt ta fram den då och då iaf.Jag gillar muskelbilar, favoriterna är mustang och camaro. :)
Fanny

2012-07-09 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0