Nattsuddare

Ja, jag har ju kommit i säng tidigast kl. 02.00 i 3 dygn nu, varför skulle jag komma i säng tidigare ikväll? Speciellt när jag var på gymmet kl. 22.00. Jaja, i morgon är jag ledig och kan ta en lång och skön sovmorgon. :)
 
På agendan står tvätta, städa, handla mat, laga mat, köpa kattsand och lite andra grejer. Sedan blir det mys med Vicky på eftermiddan.
 
Körde lite bröst på gymmet.
 
4set liggande flyes i c.c
4set lutande hantelpress
4set stående press i c.c
4set "krabban" i maskin
 
Bra kontakt och grymt skönt att vara på gymmet efter 3 dagars vila. Ja, jag fick liksom inte tiden att räcka till i helgen. Tyvärr!
 
Under min lilla vistelse hemma så var ni en hel hög som kom fram (inte alla samtidigt;)) och berättade att ni läser min blogg och gillar den, finner inspiration, motivation m.m. Det värmer verkligen i hjärtat! SKITKUL! :D Tack, tack och tack! Jag blir så himla glad varje gång jag får den feedbacken. Det är riktigt roligt att kunna motivera och inspirera andra till träning. Att jag sedan är någons förebild (som jag fick höra) DET är stort. Tack gulle dig! :)
 
Nej, kanske dags att krypa till kojs.
 
 
Ikväll på gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0