Min dag

Jag har verkligen donat på hela dagen. Städ. Tvätt. Städ. Tvätt. Lite sol på balkongen. Mys på kajen med Vicky och Gaagi. Träning. Matlagning.
Nu väntar bara en dusch innan sängen, som jag måste bädda in i rena underbart doftande lakan.
Finns inge mysigare än en renbäddad säng. :) Eller, nästan inge mysigare iaf..
 
Lite bilder från dagen.
 
 
Sooola lite..
 
 
Skruttan väljer att mysa i skuggan..
 
 
Gaagi..
 
 
Glass.. Muuuuums!
 
 
Från kvällens träningspass... axlar.
 
3set sidolyft i kabel
4set hantelpress
4set liggande sidolyft för baksidan - superset - fällkniven på bänk
4set enarms sidolyft m. hantel
4set sidolyft - superset - frontlyft m. hantlar
4set baksida i maskin
100reps Russian twist utan vila
 
Det blev en hel del övningar, men det kändes så himla bra så jag ville inte sluta. ;)
 
Hoppas ni har haft en fin dag i sommarvärmen.
 
Puss å go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0