Low mode..

.. kan det bero på att jag börjar ställa in mig på semester tro?
Svar - Ja! Gud vad jag längtar!
 
Jag har gått runt i tron att jag börjar kl.12 i morgon, men det hade blivit ändrat utifrån årsschemat så jag får snällt börja kl.10. Det betyder att det blir Factor kl.7.30.. Tiiidigt! Jaja, det ska nog gå. :) Frågan är ju bara hur kroppen är, förmodligen lite seg.
 
Skönt att sluta 19 idag, kom iväg tidigare till gymmet vilket gjorde att jag kom hem tidigare. Det händer inte alltför ofta. Det blev ett fullt godkänt ryggpass. Det är väl chinsen som jag inte är nöjd med, men det är ju inget nytt.
 
Jag vill bli bra i så himla mkt, men tiden räcker verkligen inte till. Måste bli hemmafru eller ngt för att hinna mer. ;)
 
 
Sitter och laddar upp inför passet..
 
4set sittande rodd i kabel, drop på sista
4set chins
1set negativa chins
4set stående högrodd, drop på sista
4set framåtlutad stångrodd
4set latsdrag i c.c, drop på sista
 
Jag kämpar fortfarande på med få reps och 4 set, börjar kännas riktigt bra! :)
Nu är jag sådär härligt trött i ryggen. Det blev inga marklyft då det står på schemat i morgon bitti på Factor. KEEWL!
 
Powermeet har börjat, raggare överallt.
I morgon vankas det grillning och mys hemma hos Vicky.
 
Sov gott och simma lugnt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0