Hemmamys!

Det är ju bra mkt trevligare än att hänga på stan. :)
 
Vi gjorde så sjukt gott käk!! Grillade fläskfilé och halloumi, till det åt vi klyftpotatis, sallad och en sweet chili sås.
GOOOOTTT!!!!
 
Kvällen har bestått av massa surr om allt mellan himmel och jord, goda skratt och awesome mat. Tror vi åt för minst 4 pers.. matglad? Va nej, inte alls! :)
 
Har haft en supermysig dag, tack Denicé! Mycket bra initiativ där att bjuda hem dig till mig. ;)
 
 
Gott!! vattnas i munnen bara jag ser på bilden.. skulle lätt kunna äta igen!
 
 
KÖÖÖÖTT.....
 
 
Halloumi.. mmmmums!
 
 
Före och efter.. som sagt, matglad? Oh yes! We love food!

Det enda som saknades var en efterrätt, vilket lätt skulle slunkit ner. Det finns ALLTID utrymme för det, alltid!
 
Jag känner mig faktiskt lite hungrig, men får nog hålla mig till en shake resten av kvällen.
Snart är det läggdags, men först lite chill i soffan.
 
Lite fler bilder på Denicé blogg..---> HÄR!
 
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0