Gym och Factor

Hej hej hallå!
 
Måste bara säga att jag njuter av att ha semester, L.O.V.E IT!
 
Körde bröst och mage på gymmet med Marie
 
3set hantelpress + enarmspress - superset - armhävningar
4set flyes i c.c
4set flyes nerifrån i c.c
4set hantelpress på lutande bänk
 
4set hängande benlyft
3set sidoböj m. viktskiva
 
Mötte sedan upp fina Therese på stan för en fika. Spontan träff, sånt gillar jag!
Massa surr och cathing up. Alltid lika underbart att träffa mina fina vän. ♥
 
19.30 var det dags att befinna mig på Factor, Tabat tuesday!
 
20/10 x 4
2 laps

Battle ropes
KB swings
Box jump
SB squat

Kände av min förbannade fot som jag lyckats överanstränga pga flera timmar i klackar i lördags. Vilken klenis! Det har hänt mig en gång förut, men inte i dessa skor som faktiskt är grymt sköna att ha på sig.
Kände inget dagen efter, men igår och idag haltar jag fram. Värst har det varit idag.
 
Uppvärmningen gick sådär, men det går alltid att göra alternativa övningar.
Testade boxen och det gick bra att hoppa upp, men inte ner. Så istället för att hoppa ner fick jag kliva ner med friska foten först.
 
Nu värker den, men jag knaprar ipren så snart hoppas jag den är i fas igen.
Vill helst inte halta mig genom semestern i USA.
 
 
Chillar mellan två set.. Snyggt ärr jag fått på smalbenet..
 
 
Härliga svenska sommar... regn..
 
 
Chillarn no.1.. Zelma..

Nu ska jag för första gången testa göra proteinbars, önska mig lycka till! Sedan blir det en film i soffans lugna vrå, tänkte ge mig på Chronicle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0