Factor

Äntligen var jag på plats! Nervös och förväntansfull, hur skulle kroppen svara. Vet ni vad, det kändes himla bra! Kände mig inte lika kraftlös som jag annars brukar göra på mornarna. SKÖN...T!
 
 
Sitter och tittar ut över vikterna som snart ska bli mina vänner.. ladda, tagga, kriga!
 
Power clean 5-5-3-3-3

3 min
PC 2
Push ups 15
20 sek vila

3 min
PC 2
Burpees 6
20sek vila

3 min
PC 2
Toes to bar 5 / knees to elbows 10
 
3 varv/3min intervall, höll alltså ett jämnt tempo. Det är så himla skön känsla att känna sig helt slut på efteråt. Var inne på ett 7:e varv, men då fick jag verkligen inte upp stången. Det tog stopp!
 
Möttes av fina Anna i dörren, kul att vi prickade in samma tid. :D
 
 
Före- och efterbild.. Lika glada innan som efter! :)
 
Snodde bilden från Annas blogg.
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0