Och upp igen..

Snacka om att det kan svänga fort.. Ett träningspass senare så är jag människa igen! Förutom ryggen då som inte är med mig, blir till att somna på spikmattan. Idag beror nog värken på att jag har jobbat i, för mig, dåliga skor.

Note to self: glöm aldrig skorna hemma!

Måndag: Vila
Tisdag: pass 1 Bröst+ löpning, pass 2 Axlar/Mage

Onsdag: Rygg
Torsdag: Pass 1 Biceps/triceps, pass 2 Cirkelfys
Fredag: Spinning
Lördag: pass 1 Löpning, pass 2 axlar/mage
Söndag: Ben


Dagens träning:

4set marklyft, drop på sista set
3set latsdrag i c.c, drop på sista
3set framåtlutad rodd m. skivstång
3set högrodd i kabel


Sedan han vi tyvärr inte köra mer, men jag hade gärna gjort 1 eller 2 övningar till. Lägger in lite extra rygg på lördag när jag kör axlar med fokus på baksidan.

I morgon har jag sovmorgon, är nämligen min lediga dag den här veckan! Ganska skönt faktiskt!

Tandläkarbesöket idag gick fint. Fina tänder och ingen som helst tendens till hål, bara lite ettrig tandsten. Tog bort skiten och måste nu se till att bli duktig med att använda tandtråd igen. Då kanske jag sparar dom där extra 200 kronorna det kostar, när det är dags för nästa års besök.



Då har jag äntligen hämtat ut mitt nya PWO, Raw Rampage från Svensktkosttillskott.se.
Klickar du på bilden så skickas du direkt till beställningssidan. JUST DO IT!
Det är tamme tusan det godaste PWO jag någonsin druckit!
Hur svarade då min kropp på detta? Drack det under passet, han inte innan. Som jag skrev innan hade jag en låg dag idag. Den här lilla rackaren fick mig att vakna till liv igen! Fokus, här och nu, kände mig mkt piggare. Dock en bit in på passet. Nu då? Ja, har nog aldrig känt mig sugen på att dra en löprunda efter kl 23 på kvällen!
Längtar till i morgon, då ska jag se till att ta den minst 30 min innan träningspasset.

Raw Rampage innehåller bland annat koffein, synefrin, taurin och kreatin-nitrat. Ni kan läsa mer om innehållet på direktlänken, klicka bara på bilden. :)

Just nu är det kampanjpris på den här godingen, 199:- istället för 269:-.. Dock endast tom 22/1!!
Vill du testa ngt nytt, gör som jag och testa den här!
Kommer utvärderas mer längre fram. :)

Kvällsmellis och sängen väntar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-19 @ 14:46:06
URL: http://sop
Postat av: sophie

ooops. klickade för snabbt....

Duktiga vi var:)

Påminnelse tills nästa ryggpass: Dragremmar.



Här är aminosyrorna:

http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/essential_amino_mix_8_2

2012-01-19 @ 14:47:11
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sophie: Tack, ska köpa det nästa gång :)

2012-01-21 @ 23:34:18
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0