Make it work!

Helt sinnesjukt! Jag har gjort ngt som jag aldrig har utsatt min kropp för!

Kl. 18.00 stod jag i en träningssal på Feelgood, redo att mata slag och sparkar på ett Boxpass. 4 timmar tidigare mosade jag armar på gymmet. Men det var inte det som var jobbigt idag.. Efter boxen var det nämligen en timmes vila innan den inbokade cirkelfysen. Kunde inte säga nej när Sebbe frågade om jag ville haka på boxen. Jag såg nämligen utmaningen i att köra två riktiga mördarpass tätt inpå varandra. Men i mitten av boxpasset tänkte jag för mig själv "hur i helvete ska jag klara av det här?", "hur dum är jag egentligen, c-fys efter detta?"
Fattar inte riktigt själv att det ändå gick så pass bra på c-fysen som det gick.
Galet nöjd och glad!! Tack alla inblandade! :D

Kan ärligt säga att det jobbigaste av allt var att laga mat när jag om hem. Skulle behövt en hjälpande hand en kväll som denna.

Måndag: Vila
Tisdag: pass 1 Bröst+ löpning, pass 2 Axlar/Mage

Onsdag: Rygg
Torsdag: Pass 1 Biceps/triceps, pass 2 Cirkelfys (bonuspass, Box)
Fredag: Spinning
Lördag: pass 1 Löpning, pass 2 axlar/mage
Söndag: Ben


Armar:

4set bicepscurl i kabel - superset - tricepspress i kabel
4set sittande hantelcurl
3set liggande tricepspress m. hantlar
3set preacher curl


Utöver all träning så har jag fått mysa med Angelica och Matilda, lika underbart varje gång! :)

Nu är jag väldigt redo för sängen!
I morgon är det ju spinning 07.00... Make it work!

Nattis på er...


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kör verkligen hårt! Heja heja! Tränar du på stans alla gym förresten? ;)

2012-01-20 @ 10:11:08
URL: http://hypnopoet.blogg.se/
Postat av: Tåbbä

Raw Rampage funkar bra ?

2012-01-21 @ 00:05:40
Postat av: Fanny

Maria: Oh yes! Nu jäklar :D Jag provtränade bara på Feelgood, har inte kort där. Ngn måtta får det vara, hihi.. ;)

2012-01-21 @ 22:50:33
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tåbbe: Ja, som jag skrev i inlägget om den. Funkar himla bra! Längre utvärdering kommer efter jag testat det under en längre period. :)

2012-01-21 @ 22:51:26
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0