Leeedig!

Är det inte underbart att vara ledig. :)

Har precis kommit hem från ett besök hos Sabina, Antonia och Tristan. Det bjöds på lunch och massa surr. En mun som gick i ett när vi försöka prata var goa Antonias.. Lilla skruttunge! :)

Nu är det dags för ett mellanmål innan jag drar mig mot gymmet för att köra mitt benpass. Har varit lite otaggad hela förmiddan, men nu börjar suget komma smygandes. Yes!!
Ironsport eller Friskis, det har jag dock inte bestämt ännu.
I samma veva tänker jag passa på att tvätta min bil, som verkligen har sett mer glansfulla dagar.



Lite frontböj kanske...




Tänk att en två-åring vet hur en iPhone funkar.. :P iaf till viss del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0