Heaven!

Jag är helt lyrisk.. Godaste maten på sjukt länge! Varda är verkligen bästa restaurangen i stan, enligt mig.

Jag dog lite för varje tugga..

Förrätt: Oxfilé carpaccio. Glömde ta kort :(

Huvudrutt: Enbärsstekt hjort med västerbottensost-potatisbakelse, haricoverts och en puré som jag glömt vad den var.. Anna?

Efterrätt: En planka med en smakbit av alla desserter. Varma hjortron med glass, sorbet, tiramisu och passions brulee.

Helt underbart gott!

Skulle uppdatera idag om gårdagen, men har inte hunnit. Deg får helt enkelt vara till i morgon.
Den här dagen har varit topnotch, från början med spinning och mysfrulle, till slutet med den godaste middagen på Varda.

Med det säger jag god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0