Gladiatorerna!

Jag vill klättra på väggen, kötta genom gatloppet, fightas i duellen, mosa i attackboll.. Jag vill vara med i Gladiatorerna!
Det krävs ju en mångsidighet. Styrka, snabbhet, smidighet, uthållighet etc. Jag behöver alltså förbättra mig på några punkter, det vore galet roligt! :)



Idag blev det big fail på träningen, planen var ju ett löppass i morse och axlar/mage efter jobbet. Vaarför har då inget blivit av? Jo för varje milimeter i kroppen värker mer eller mindre, så jag kände att en vilodag passade ganska bra.

Måndag: Vila
Tisdag: pass 1 Bröst+ löpning, pass 2 Axlar/Mage

Onsdag: Rygg
Torsdag: Pass 1 Biceps/triceps, pass 2 Cirkelfys (bonuspass, Box)
Fredag: Spinning

Lördag: pass 1 Löpning, pass 2 axlar/mage (ej utfört)
Söndag: Ben


I morgon blir det axlar/mage innan jobbet och sedan ben enligt planen. :)
Nästa vecka närmar sig, ännu en vecka proppfull med träning. ♥



Kunde inte låta bli att mumsa lite på den här ikväll..


Hoppas ni har en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0