Rygg och promenad..

Kvällens ryggpass satt som spiken i kistan. Hoppas Sophie känner samma lika. :)
Vi höll ett bra tempo och rev av passet på drygt 40min. Känns gott!

3set chins med hjälpvikt (måste börja köra mer av dessa igen)
4set marklyft
- superset - Rodd m. skivstång på lutande bänk (jag tror det blev 4set, körde iaf 4 på rodden.
3set Latsdrag i kabel m. brett grepp
3set lat. pullover
- superset - hantelrodd



Fokuserad i rodden..

Tack Sophie för sällskapet idag! :)


Innan mötet och träningen tog jag och Satu en promenad tillsammans, kyligt men uppfriskande!
Med på promenaden var varsin latte och lilla Mogge, en söt liten nakenhund. :)

Tack vännen för pratstunden!



Bilden är snodd från Satus blogg..

I morgon är det dags för jobb igen, hela veckan ut. :)

Trots en mkt bra ledig dag, så har några små missöden infallit. Aminosyrorna från passet i morse läckte ut i hela min gymväska, glömde trycka igen flaskan. Tur det inte var protein, luktar inte så mumma av det.
Kunde inte betala parkering på stan, kortautomaten krånglade, eller så var det jag som gjode ngt fel.
När jag skulle köpa Omgea3 på Life, insåg jag att jag glömt min plånbok i bilen.
Glömde min lapp med det planerade ryggupplägget hemma (minns det iaf tillslut)
Insåg när jag var på Rockis att jag inte hade min "högra hand" i handen (min shaker). Kunde inte alls komma på när jag såg den sist, sprang ut i bilen men ingen där. Fick sedan veta att jag glömt shaken på Björnövägen.
När jag sedan skulle åka hem efter träningen, så ser jag att jag aldrig låste bilen efter jag vart där senast.

Inget är en big deal då jag är lite smått förvirrad  och klumpig då och då, men nu var det ju lite mer än vanligt.

Nu är det dags för protte innan sängen. Det är alltså från och med idag mitt stående kvällsmål.
Har tyvärr inget kasein hemma, så det står högst upp på tillskott-inköpslistan.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Petra

FinFin bild på dig och Satu!



2012-01-25 @ 23:20:10
URL: http://petrakardell.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Härligt:)

2012-01-26 @ 09:48:31
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: sophie

Kändes riktigt bra!

Tack så jätte mycket för allt pushande, du är grym Fanny=)

2012-01-26 @ 10:10:22
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men du! Var det du som vinkade in i köket igårkväll? Kom på det nu, ni hade möte eller?

2012-01-26 @ 14:29:04
Postat av: Karin

Sv; Fight som fight:-)

Jag kommer inte fortsätta med träningen utan gå tillbaka till min vanliga med vissa förändringar (mer kondis mitt i gympassen för att hålla pulsen uppe ex.)

Däremot kommer jag fortsätta käka likadant men med en fridag. Blir jag bortbjuden en vardag så gör väl inte det något heller men på det stora hela kör jag på med samma. Aldrig haft så bra hy, håret växer och jag har mycket mer energi så varför bryta det? :)

2012-01-26 @ 17:42:32
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Fanny

Petra: Tack gulle dig! :)



Sophie: Tack själv! :)



Ellen: Ja, det var jag som vinkade febrilt. :) Vi hade LUF-möte.

2012-01-29 @ 23:37:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0