I like how it feels..

..never stop, give me more!

Dag ett på krigarveckan avklarad.

Måndag: Vila
Tisdag: pass 1 Bröst+ löpning, pass 2 Axlar/Mage

Onsdag: Rygg
Torsdag: Pass 1 Biceps/triceps, pass 2 Cirkelfys
Fredag: Spinning
Lördag: pass 1 Löpning, pass 2 axlar/mage
Söndag: Ben


Passet i morse gick segt, min kropp svarar inte alls bra styrkemässigt på morgonen. Utan S hade det aldrig gått, skönt med någon som passar och peppar när det inte kopplar som det ska. :)

3set bänkpress
3set press i c.c
3set axlepress
3set fjärilen
3set ticepspress i kabel - superset - schrugs
3set enarmssträck m. hantel
3set bröstpress m. hantlar på lutande bänk


Det blev alltså inte bara bröst utan vi körde på enligt S upplägg. :)
Jag avslutade med 2.5km löpning. Magen kurrade efter frukost nr. 2, energin var för låg för att pressa vidare.

Jobbeli jobb, sedan tillbaka till gymmet för att köra lite mer axlar samt mage.

3set utåtrotation i kabel
3set sidolyft i kabel
3set sidolyft m. hantlar - superset - hantelpress
3set Drag/press m. skivstång
3set hängande benlyft
3set crunches på boll




Mycket vill ha mer, nu kör jag!!

Hur går det för er med er träning? Någon som vill dela med sig? :)

Paktet med min beställning från Svenskt kosttillskott har kommit, men jag glömde hämta ut det innan jag åkte hem. Det blir det första jag gör i morgon innan tandläkaren och jobbet. 8.30 är det dags för min årliga undersökning hos tandis. Usch vad jag avskyr det!

Kvällsmellis i vanlig ordning innan sängen.

Nattis

Kommentarer
Postat av: Josse

Du är sååå duktig!!

2012-01-18 @ 10:21:03
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack min fina vän!!

2012-01-19 @ 00:16:07
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0