Hej å hå..

Måndag i några minuter till.. Dagens träningspass blev axlar och mage, fick sällskap av Sophie igen. :)

5set hantelpress (två uppv.)
3set sidolyft m. hantlar, drop på alla set.
3set kryssdrag på bänk i c.c
3set frontlyft m. viktskiva
4set militärpress i smith
2set crunches på boll
- superset - crunches på golvet

Lägger in mer baksida axlar på ryggpasset.

I morgon var det ju tänkt att jag skulle vara ledig, change of plans, jobbar 10-17.30. Tvättiden skiter sig, jag måste bara skaffa en maskin till lghten! Det blir så mycket lättare att hålla undan med underkläder och träningskläder. Nu är det typ kris i Paris! Jag vill ju inte tacka nej till jobb pga en tvätttid.. Det positiva är att jag hinner köra två maskiner innan jobbet, vilket är bättre än ingenting.

Efter jobbet ska jag äntligen träffa Micke och Emma och deras lilla Hugo. Har bara sett godingen på bild och han är väl snart 4 månader eller ngt. Det är på tiden!

Planen är sedan att dra till gymmet vid 20.30 för lite bröst.

Nu ska jag dra mig mot sängen, vet med mig att jag ändå inte kommer landa i den förrän typ 00.00.
By the way.. Nu kryper träningsvärken fram mer och mer i mina ben/rumpa.. LOVE!



Ingen gymbild idag.. Bjuder på en med underbara Matilda istället..

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

I know!! Tvättider sucks... Försökt en vecka nu att få till en tid men hinner aldrig. Nu blir det handling av underkläder idag efter jobbet. Suck....!

2012-01-24 @ 06:48:19
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: sophie

OOH! vi måste komma ihåg att ta bilderna idag:D

2012-01-24 @ 14:46:00
URL: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0