3 januari 2012

Tre dagar på det nya året har gått. En arbetsdag har passerat, två kvar innan jag går på lite (för mig) långledigt. Fre-sön ska jag umgås med nästan hela mig familj. Äntligen! ♥

I morse avverkade jag 3.5km på löpbandet innan jobbet. Tanken var att jogga bort lite stelhet ur mina ben, men det fanns inte alls mkt kräm kvar i dem sedan gårdagens benpass. Inte så smart drag av mig, därav den korta distansen.
Träningsvärken jag har i mina ben idag är inte att leka med, den har smugit sig på under hela dagen och ökat mer och mer. I morrn kommer det vara en plåga. Vid det här laget bör ni ändå veta att jag älskar där här typen av plåga. ;)

Jobb 10-19, skönt att sluta en timma tidigare än vanligt.

Kvällens pass blev biceps/triceps

4set bicepscurl i kabel
4set tricepspress i kabel
4set hantelcurls
4set
en-armssträck m. hantel
4set en-arms Preacher curl i kabel
3set en-armspress i kabel

Usch va dålig jag är på att ta bilder, måste verkligen skärpa mig!



Sockret från Espresso House...

Kommentarer
Postat av: KArin

Skönt när det känns lite ändå:)

2012-01-04 @ 09:40:51
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0