Vilar idag

Japp, ni läser helt rätt!
Inge gym, inge promenad, inge cardio.. Nada, zip, noll. Istället kryper jag ner i soffan framför en film. Har inte varit på topp idag, frusen och lite hängig. Så en kväll i soffan råder säker bot på det eländet.



I morgon är jag freakin leeeeedig!! :)
En massa att fixa med som vanligt. Bland annat tvätta, städa, träna, återbruket, ringa ngr samtal och laga matlådor. Det är säkert en massa mer, men hinner väl inte allt ändå. ;) Lunch med Therese står också på agendan.

Idag har vi fått in kompressions tights från märket SKINS. Grymt härlig kvalitet, dessa måste jag bara prova. Sitter dom bra kommer det bli svårt att låta bli att öppna plånboken.



Varför kompressions tights undrar ni?
Syftet med dessa är att i första hand förbättra återhämtningen. Kompressionskläder ger en ökad blodgenomströmning. Vilket gör att blodet tar med sig slaggprodukter från musklerna och tillför nytt fräscht blod.


Nej, soffan väntar. Tjing!



Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha ja det finns då allt nu för tiden :)

2012-02-16 @ 12:56:46
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hanna: Haha, eller hur ;) Den stora frågan är ju om dom verkligen är så bra som jag fått höra. :)

2012-02-16 @ 16:04:52
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0