Junkie

Har haft en riktigt tung dag i knoppen.. Men väl på gymmet när kroppen frå börja jobba, så är det fullt fokus som gäller. PWO junkie som jag är klunkade jag i mig Raw Rampage innan, den är verkligen grym! :)


Armar fick sig en genomkörare idag.

4set bicepscurl i kabel - superset - tricepspress i kabel
4set hantelcurl

3set liggande tricepspress mot huvudet i kabel -superset- liggande bicepscurl mot pannan i kabel
3set smal bänkpress i smith

Det blev ett riktigt skönt pass, grym kontakt genom alla övningar. :)



Bilden är från gådagens benpass..

Nu är det sängdags, i morgon tränar jag kl. 8 med Fredrik. :)
Jobbar 12-20 sedan axlar med Anna H. Kommer på nu att jag inte vet hur jag egentligen tänkt! Behöver köra bröst eller axlar med F. Men bröst har jag ju lovat att köra med Sophie. Hmmm, what to do! Ska höra om ngn av dom vill köra rygg istället ;)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0