Svettigt benpass

Med fokus på baksida. Jäklar vad bra det tog! :D Tack Anna för ett bra pass.

3set Knäböj (Kändes mkt bättre än förra gången)
3set Liggande lårcurl
3set Liggande press i plateloaded
- superset - Finnen (baksida lår)
3set Utfallsgång m. hantlar
- superset - Sumosquat m. hantel

I morgon blir det Indoor Walking istället för spinning, roligt att variera sig lite. :)



Utfallsgång.. Här har jag ont!

Den här övningen plus sumosquat har nog dödat mitt ASS!! Hoppas på en enormt galen träningsvärk i morgon!

Kom på att jag tog ju en morgonpromenad i morse. Det var väldigt härligt, solen värmer på riktigt bra nu. Våren är på väg! :D
Träningsvärken från gårdagens pass är fan inte att leka med, latsen känns, jag kan nästan flyga. ;)

Ok, dags för middag.. Ouf va sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0