Sovmorgon?

Det är i vanliga fall det första jag tänker på när jag är ledig, efterlängtade sovmorgon. Men, på fredagar så passar det liksom inte in i min värld. Startade dagen med spinning kl. 7, precis som alla andra fredagar. Det är ju helt underbart! :) Anna och Emma kunde tyvärr inte joina mig, men jag fick med mig Sebbe istället. Kul! :D

Eftersom jag ofta går runt och är trött och hängig bestämde jag mig för att köpa Mivitotal, nu i en nya "upplaga" med rosenrot och liponsyra. Flex har bytt namn till sport och är framtagen för aktiva människor.



Nu ska jag hänga lite tvätt, sedan krypa ner i soffan framför en film.
Senare blir det lunch med Josse, ett ryggpass, chill och plock hemma. Kvällen avrundas tillsammans med Vicky och Kicki. Kanske sätter vi oss och dinglar på "hatthyllan" :)

Men det bästa av allt, jag är LEEEEDIG i hela två dagar!

Pöss

Kommentarer
Postat av: R

Varning den nya mivi sport smakar super äckligt! Mivi Plus är mycket godare

2012-02-03 @ 22:37:11
Postat av: Fanny

Tack för varningen, men jag känner ingen större skillnad. Hä ä ju bara å svälj ;)

2012-02-04 @ 00:43:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0