Som vanligt...

... sitter jag i soffan efter en dag på jobbet.
Ikväll vankas Gladiatorerna och lite glass. :) Ögongodis och mungodis!

Nu har för övrigt nya Ironsport öppnat ute på Erikslund! Har bara sett det från vägen och det ser fräscht ut, det lilla jag såg. :) Funderar på att göra ett besök där i morgon innan jobbet, men det beror helt på när jag kommer i säng och hur pigg jag är när jag slår upp mina gröna. Kommer jag i väg blir det armar och mage.

Efter jobbet i går blev det mat och kvällsmys hemma hos Anna H tillsammans med Sophie och Anna. Riktigt trevlig kväll, tack tjejer! :) Mycket skratt och tiden bara sprang iväg...
Det är verkligen kontraster mot i kväll där statusen är: ensam hemma med bara tv:n som sällskap.

Indoor Walkingen i går var sjuuuuukt svettigt, grymt jobbigt i benen (pga benpasset i torsdags) men riktigt härligt!
Idag har jag en väldigt skön träningsvärk, benpasset satt som ett smäck!

Ha en skön lördag där ute :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du vanligt kort på Iron eller sånt 10 kort? :)

2012-02-25 @ 22:30:58
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har ett årskort :)

2012-02-25 @ 23:14:45
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0