Musik - Motivationshöjare!

Musik kan verkligen ge den där extra motivations boosten som ibland behövs.

Här är dagens bästa!



Lyssnade på den i bilen, kände hur glöden inombords tände mer och mer. Men mest av allt beror det på att det här klippet från Mikael Hollstens blogg - Aldrig Vila. Så jävla bra! En riktigt boost i rätt riktning! :)



Ikväll krigade jag fram ett vidrigt bra axelpass, ont är bara förnamnet. Med andra ord är jag en mycket nöjd tjej just nu!

Fokus framsida/utsida

3set sidolyft i c.c
3set press m. hantlar
(En vänlig själ som körde brevid mig kom till undsättning på sista setet, tack!) Drop på sista set.
3set sidolyft m. hantlar
3set fjärilen
3set frontlyft m. viktskiva, drop på alla set
3set drag/press m. skivstång, drag mot bröstet som avslutning på varje set


10min crosstrainer som avslutning



Suddig iPhone bild.. Men jag börjar verkligen gilla utvecklingen av mina axlar!

I morgon startar jag dagen med en promenad. Har inte bestämt om det blir ute eller inne, beror helt på väder och vind. Är ju lite kräsen om det är för kallt ute. ;)

Go'nattn på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0