Sore throat

Men för tusan! Inte nu tack! :(
Hade känningar i halsen igår, eller svalget rättare sagt, idag sitter det kvar. Inte värre men det är inte bättre. Pigg i kroppen, inga svullna körtlar utan bara ont i svalget när jag sväljer. Far å flyg!

Hoppade över gymmet idag, var på spinning igår trots mina känningar, så jag tänker att det kan vara bra att vila idag. Ska slänga mig i sängen, somna och vakna fräsch i morgon. Varför? Jo, bara för att jag har bestämt det och för att jag ska träna med Fredrik i morgon. That's why!
 
 
För övrigt så är det mindre än 30 dagar kvar nu.. sjuuuukt taggad!
 
Har blivit ännu mer peppad av Madde som var iväg på sin första tävling i helgen, Decembercupen. Shit va hon verkar ha haft kul! Nu har jag fått ännu mer inspiration. Längtar tills det är min tur. :)
 
Håll tummarna att jag är kry i morgon, tack på förhand! :D
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0