Fitnessfestivalen

Har försökt uppdatera under helgen, men appen har tyvärr inte fungerat.
 
Jag har iaf haft en toppenhelg!
 
 
Här är vi i bilen påväg till Göteborg.. Sa någon omelett?
 
 
Här är långa klassen +168 där jag höll tummarna för både Petra och Madde.
 
Petra är en stor inspirationskälla för mig och hennes blogg hittar ni HÄR. Hon knep hem en 7:e placering på sin första tävling i ett grymt starkt startfält. Bra jobbat Petra! Stort grattis!
 
Madde är min kollega som verkligen krigat den här hösten. Hon tävlade på decembercupen i både athletic fitness och och bodyfitness, i sistnämnda placerade hon sig på en 5:e plats. High five på den!
I går så gick hon vidare till de 15 bästa av 20 (tror det var så många i starten) och slutade på en 13:e placering. Jag är grymt inponerad av båda två och har fått massor med inspiration så det räcker långt framöver. :)
Grymt tjejer!
 
Jag och Sophie avslutade dagen med ett besök på Liseberg. Vackert som alltid och lika kallt som för två år sedan, om inte kallare. Nästa år tar jag med mig björnmössan, dunjackan, kängor och täckbyxor.
 
 
Avslutade kvällen med chips och godis på hotellet.
 
 
Nu tänkte jag knoppa..
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Vilken mysig helg!

Svar: Det var den verkligen! :)
Fanny

2012-12-11 @ 10:26:45
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0