Diet

Med bara 3 dagar kvar innan dieten drar igång så har jag faktiskt tjuvstartat lite de senaste två dagarna.
EDIT: De senaste tre dagarna och igår åt jag ju faktiskt gofrulle.. ;)
Frukost, mellanmål och lunch har varit enligt schema, men middag och kvällsmål har svängt iväg. Inte i mängd utan valet av protein och kolhydratskälla.
Det har även slunkit ner ngr proteinbars.
 
Målet nedan är inte heller fullt ut enligt upplägget, avokadon är en bonus. ;)
 
 
Bulgur, kyckling, tomater och avokado.
 
Men eftersom jag ääääälskar avokado, så tänker jag kolla med coach om det är möjligt att lägga in det.
 
Nu ska jag vila middan och sedan blir det en sväng till gymmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0