Dagens träning

Idag kördes ett bröst- och tricepspass tillsammans med Fredrik. Jag känner redan nu hur träningsvärken har smugit sig på, framförallt i bröstet. Så. Jäkla. Skönt!
 
Men fy vilket lakan man är nu på vintern.. Ser inte klok ut i dagsljuset på gymmet. Nej, tacka vet jag lite färg på kröppen. Nog om det, såhäär såg passet ut.
 
Har helt glömt bort antal set, alltså körde vi mer än 3, så jag skriver bara ner övningarna.
 
Flyes i c.c
Lutande hantelpress
Sittande press i maskin
Push-ups m. handtag
Pushdowns m. rep - ss - pushdowns m. handtag
 
 
Bokade in nästa tid som inte blir förrän måndag den 7/1 2013. Eftersom jag vill gå på min diet redan 1/1 så har jag fått ett kostupplägg som jag kommer testa. Spännande! :) 18 dagar kvar nu.
 
 
Efter passet i bra ljus.. nog kan det gömma sig ngt där under.

Jag har faktiskt köpt en jätte bra julklapp till mig själv. Ett årskort på Ironsport, finally! Så nu slipper jag stressträna när jag slutar sent på kvällarna.
 
Nu är det snart slut på dagen. Jag ska bädda rent i sängen, svepa en shake och sedan krypa isäng.
Jag vill orka upp till Factor i morgon.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0