Aaaass(å)..

Va kul det är att träna, verkligen, jätte kul! :D Nu var jag inte sarkastiskt, utan jag menar det från botten av mitt hjärta. Det är så himla kul när det går sådär himla bra och när det känns att kroppen svarar. Me like a lot!
 
4set benspark
6set benpress i plateloaded
4set benpress i maskin
4set utfallsgång
3set stående vadpress
 
Övningarna tog verkligen där dom skulle, ren och skär smärta rakt igenom passet. Det är ju lite så man måste jobba..Min hatkärlek - BEN! Avslutade med välbehövlig lång stretch. Jag SKA bli smidig, en vacker dag. :)
 
 
Det blir bättre.. men än är det mkt kvar att jobba på..
 
I morgon är jag ledig, en härlig sovmorgon väntar. :) Annars har jag inte planerat in så mkt mer än det och träning. Ganska skönt för en gång skull! Jo, en sak. Måste fixa ett foto till förarbeviset och körkortet. Det får jag INTE glömma.
 
Besöket på Factor blev inte av i morse.. Men inte pga att jag försov mig, utan jag insåg att jag inte skulle hinna när det tidigaste passet började 8.30 medan jag skulle åka till jobbet 9.30. Liiite tajt med tid där. Ganska synd!
 
Kanske kan bli ett besök i morgon..
 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0