Yolo!

"You only live once"... Min nya favorit förkortning.
Nu fick jag även en idé på en ny tatuering. :)
 
Andra dagen på nya upplägget, det gick mkt snabbare att köra själv.
 
Rygg & superset armar (2 övningspar)
 
4set framåtlutad stångrodd
4set sittande högrodd i kabel
4set latsdrag (2 bakom nacken, 2 smalt grepp)
3set stående rodd i kabel
3set bilateral kabeldrag i c.c
 
3set sittande bicepscurl - ss - Lutande tricepssträck
3set pushdowns m. rep - ss - bamsen i c.c
 
ss = superset
 
Kontakten satt som ett smäck genom hela passet. Ganska skönt! Det var bara v. biceps som krånglade lite.
 
 
Tightsen blev mina.. kunde inte låta bli!
 
I morgon blir det Factor igen, men kl. 08.00 den här gången. Det enda kruxet är att jag börjar jobba kl. 09.00, men jag tar bilen (som helt plötsligt funkar fint). Då hinner jag, även om det blir med andan i halsen!
 
För övrigt så längtar jag till på torsdag, då ska jag nämligen till Sthlm och se Lady Gaga. Kommer bli GRYYYMT!
 
 
Verkar ganska lovande..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja dom satt ju hundra gånger bättre på dig än på mig :D

Svar: Såg ju aldrig hur dom satt på dig, så kan inte hålla med. ;) Men taaack! :D
Fanny

2012-08-29 @ 13:40:49
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0