Tuttisar!

Det blev vila från Factor idag, hörde att det skulle vara focus på ben. Hade glömt min smärta igår när jag satt och skrev, men så fort jag klev upp ur soffan så blev jag påmind. Ajajaj.. Inge ben för mig förrän på torsdag. Det räcker med att jag ska cykla för glatta livet varje dag. 
 
 
Just me.. at the moment..
 
 
Cykla, cykla, cyyyyykla.. det känns i röven!

Då till dagens pass som blev bröst och mage.
 
4set hantelpress på lutande bänk (tunga pressar)
4set press i c.c
4set flyes nerifrån i c.c - superset - hängande benlyft
4set hantelflyes - superset - russian twist
3set sidoböj m. viktskiva
 
Bra tryck i tuttarna! :D
Jag höll ett högt tempo under passet. Det är riktigt stor killnad på att köra själv eller tillsammans med ngn.
Det blir ett mycket skönare flyt när jag kör själv. Vilan blir inte lika lång, pulsen hålls uppe och det tar inte lika lång tid. 
Meen, samtidigt gillar jag verkligen att köra tillsammans med ngn. Framförallt för sällskapet, peppen och passning vid behov.
 
I morgon kl.08.00 är det Factor-time!
 
Träna. Äta. Sova. Träna. Äta. Sova. Träna. Äta. Sova.
 
Love my lifestyle!
 
pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0