"Tjockis"

Nja, inte direkt.. Men jag har allt lagt på mig under semestern. Så går det när man inte håller igång och äter massa extra gott. ;)
Meeen, det gör absolut ingenting. Ibland måste man tillåta sig att ta det lite lugnt, så länge det inte barkar iväg helt åt skogen.
 
 
Från 6.74% till 9.31%.
 
Ny tid för träning är inbokad på torsdag nästa vecka, BEEEEN slängde jag ur mig, ångrar mig alltid i samma stund. Hahaha! Med mig hem får jag även ett träningsupplägg, nu ska den här flickan mosa som aldrig förr.
I januari kommer vi dra ner kcal intaget lite mer, sedan går dieten på i februari. BOOOM!!
Mot Alströmertrofen i juni.
 
I morse körde jag spinning, det var riktigt kul men oerhört svettigt!
 
Hos F blev det ett armpass som jag mig ett äckligt skönt pump.
 
3set uppv. sittande bicepscurl - superset - liggande tricepssträck
4set samma som ovan men med tyngre vikt
4set puschdowns m. rep
4set "bamsen"
 
Det fick räcka där, övningarna tog verkligen som dom skulle. Bra kontakt i v. biceps också, hurra!
 
Nu ska jag ner till tvättstugan sedan fortsätta städa här hemma, jag får ju finbesök av tjejerna ikväll. MYYYS!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vart kan man göra en sån där mätning i fettprocent? Kostnad?

Svar: Jag mäter mig hos Fredrik Carlsson på ReForm här i Västerås. Det kostar 200kr.http://www.reform-online.se/
Fanny

2012-08-22 @ 21:00:12
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0