Stensele

Nu är jag hemma i kära norrland för att spendera min sista semestervecka.
Lång och seg bilresa, men det gick iaf bra vilket är huvudsaken.
 
Efter x-antal gymfria dagar så har jag kroppen äntligen fått jobba! Såååå grymt skönt!!
De senaste dagarna har jag bara haft ont i kroppen, pga inaktivitet. Ont i armbågarna, höger höft, ryggen, nacken.
Min kropp funkar helt enkelt bäst när jag tränar kontinuerligt, ingen tvekan om den saken.
 
Mjukstartade med ett axelpass..
 
3set hantelpress
3set drag mot hakan i kabel
3set push press
3set sidolyft m. hantlar
3set liggande sidolyft för baksidan
 
Nu blir det lite film med familjen, sedan upp relativt tidigt i morgon för en ny härlig dag i norrlandsluften. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0