Smärta..

...när den är som allra bäst.
TRÄNINGSVÄRK!

Gosch.. Jag har ont i nästan hela kroppen, så jag tog mig en vilodag.
I dagsläget är det bara lår och rumpa som är smärtfria.
Men det blir snart ändring på det!

I morgon är det Factor-time kl.07.30.. Jag har ingen aning om vad det blir, men magkänslan säger att det kan bli ngt med ben. Jag kan dock ha fel..

Efter jobbet gym i vanlig ordning. :)

Höstkläderna väller in i butiken, det ger mig faktiskt lite ångest. Kul å hänga ut jackor och stickade mössor nu, sommaren bara försvann.. Likt sand som rinner mellan fingrarna.

Nu lite mer soffhäng innan sängen.

Ett bra citat!



Kommentarer
Postat av: Mor

Sorry att säga det .... Men livet ,livet!!! Fight for it!! <3

Svar: Puss! <3
Fanny

2012-08-15 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0