Factor, gym och en massa cykel..

Det tog mig mindre än 11 minuter att cykla till Factor i morse. Hade garderat mig med att åka i tid (kl.07:00) för att inte komma för sent. Kl.07:11 stod jag inne på F och surrade med Rikard. Sååå det måste alltså taigt typ 9min eller ngt. Det går nästan snabbare än att köra bil, då har jag iaf 3 rödljus att passera som sällan visar grönt.
 
Var själv på passet och kom på när jag väl hade börjat, att jag borde filmat lite. Får bli en annan gång istället.
Det är ju himla nyttigt att se sig själv utföra övningarna. Speciellt då tekniken inte sitter, så kan man se vad man gör fel. :)
Äntligen var det dags för Hang Clean, sjukt länge sedan jag körde det. Men tyvärr så är jag ju fortfarande inte i samma form som innan semestern, det kommer nog ta en vecka till, minst.
 
Hang clean 5-5-5-5

10 min of 3, 6, 9, 12, 15..
HC
MB push ups
Burpees
 
Jag hade bara 4 burpees kvar till 15. Så nästan 45reps på samtliga övningar. Sjukt svettigt, höll evigt på att rinna bort!
 
Längtar tills jag får öka lite och se förbättringar, men det kommer! :)
 
 
Efter kvällens gympass..
 
Körde axlar tillsammans med Marie ikväll, shit vad det sved!
 
4set militärpress
3set sidolyft m. hantlar, dropset.
3set hantelpress
3set kryssdrag i c.c - superset - frontlyft m. viktskiva
 
Aj, aj och aaaaj va ont det gjorde. Passet satt som ett smäck!
 
Har ännu inte bestämt hur jag ska göra i morgon. Tabata på Factor och jag undrar om det kommer det bli massa armar. Jag har riktigt ont i biceps nu sedan passet i fredags. :P
Fästena tog lite stryk.. så frågan är ju om det är så smart. Hmm, ska klura lite till, innan jag hoppar isäng.
 
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0