B som i Ben!

Men först lite mindre trevligheter...
Min fina Mustang (läs volvo) har valt att strula lite, så jag får snällt ta cykeln överallt i morgon. Har jag otur blir det längre än så. Det betyder att jag ska cykla till Factor, träna, cykla hem, äta frulle, cykla till jobbet och sedan efter jobbet till gymmet och hem. Jag vet en tjej som kommer sova gott i morgon kväll. Mama mia! Tycker det är nog jobbigt att bara cykla till och från jobbet. haha!
 
Nåväl, det är ju bara bonusträning. ;)
 
Så till benpasset!
 
5set frontsquat
2set benpress (60reps/set med 2st drop av vikterna)
4set raka mark
3set benspark - superset - utfallsgång
 
 
Taggad till tänderna innan passet..
 

Raka marklyft..
 

Nu sitter jag i soffan och njuter av denna GLASS! Var så sjukt sugen efter träningen och jag har faktiskt inte frossat ngt överdrivet i helgen. Såå, det fick bli ikväll istället. 
 
Snart sängen då, upp före tuppen då jag måste röra mig mot Factor tidigare än vanligt. Cykla, cykla cyyykla.
 
Godnatt på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0