Morsning korsning!

Idag så kände jag för en kväll i soffan framför en film. Hade ingen ork till att slita på gymmet. Efter middan kröp jag ner under en filt och mös med Zelma framför filmen Burlesque. Jag gillar den! En typsik söndagsfilm/må-bra-rulle. :)



Jag och min fina kollega Katja från igår kväll..

Nu är det dags att stänga igen ögena, i morgon är det crossfit på FACTOR!!
Alltså, jag säger det igen. J*vlar vad jag gillar Crossfit!

Har ni inte provat än så är det dags att ta tummen ur, gå in på hemsidan och boka ert första pass.

Klicka här ------> Factor

Sedan kan ni även ta en titt på videon nedan, så ni ser lite vad allt handlar om. Enjoy! :)



Kommentarer
Postat av: hannah

jag är rå på när knodden är ute, jag är återställd o börjat kommit igång!!!!

2012-04-30 @ 21:46:35
URL: http://blogg.endag.se
Postat av: Fanny

Det ser jag fram emot Hannah! :D

2012-05-01 @ 20:35:37
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0