Sömn

Att jag är vaken nu är inget ovanligt, men med tanke på att jag ska kliva upp kl. 7 så är det inte så himla smart.

Jag är fortfarande mitt i min kamp mot att komma isäng i tid.
Det sista jag vill är att min kropp blir energilös pga mitt slarv med sömnen, efter den här veckan så börjar jag banne mig känna av ett mönster.

Måndag- sovmorgon och sov hels natten som en gudinna. Riktigt bra energi på både crossfit och gym/löpning på kvällen.

Onsdag- sena kvällar två dagar i rad med tidiga mornar. Kvällens korta gym gick bra, men löppasset var tungt om jag jämför med i måndags.

Kan det bero på sömnen? JA! För maten är densamma varje dag :) eller så lever jag på "ångorna" från helgens mat på måndagar.
Jaja, hur som haver måste mina sömnrutiner bli bättre!

Armar och 3km på bandet blev det idag. Lite bättre tid den här gången trots en kropp som verkligen kämpade emot.

Med det säger jag godnatt


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Va fin du är, jättestolt Pappa.

Det är viktigt med sömn, du vet skönhetssömnen är bra för kropp och själ.

Goa Pappsenkramisar

2012-04-26 @ 00:53:41
Postat av: Anonym

Sov gott dröm sött!

2012-04-26 @ 03:04:48
Postat av: Fanny

Taaack kära pappa! :)

Jag lovar att jag ska bli bättre.

Kramar

2012-04-26 @ 23:31:29
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Anonym: Sov gott och dröm sött du med!

2012-04-26 @ 23:32:10
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0