Softish..

Har spenderat kvällen i soffan framför en film, riktigt skönt om jag får säga det! :)
Min kropp tackar mig och jag ska snart ge den en välbehövlig natts sömn.

I morse körde jag crossfit, OM jag var seg. Jisses!! Men det var lika roligt som vanligt. :)

Thrusters 5-5-2-2

3 min x 3 (20 sec rest)
Thrusters 2
DL 8
Burpees 2


Kommer inte ihåg hur många varv jag körde, eller jag glömde helt bort att kolla. Låg på golvet och flämta istället ;) Kunde helt klart gjort mina thrusters bättre, men min kropp synkade inte alls. Bättre drag nästa gång. :)



Bild från i somras när jag var liite brunare..

I morgon blir det ingen traditionsenlig morgonträning, men jag beger mig i alla fall iväg för en mysig frukost. Älska fredagar! :)
Sedan är det mätning hos Fredrik kl. 11.30, det hade jag nästan glömt bort. Ska bli spännande :)

Annars då? Nothing much.. Har shoppat lite träningskläder och två klänningar. En klänning är till ett av två kommande bröllop, käns sååå skönt att ha en klar. Nu är det bara den andra kvar, men jag har en "back-up" om jag inte hittar ngt. Det enda som saknas nu är skor, en liten väska och så måste jag lära mig att locka mitt hår. Ve och fasa! Kanske till och med kan vara värt att gå till en frisör och få det fixat. Tåls att tänkas på i alla fall.

För övrigt så är jag ledig i morgon, ingen stress med andra ord. Kring 17-tiden åker jag och Denicé till Stockholm, slaggar på hotell så vi slipper stressa på lördag morgon. Känns riktigt skönt! Stress gör mig bara mer nervös.

Tankar annars kring uttagningen? Jag är rätt så "blank".. Det enda som finns nu är ALL IN! Ska verkligen ösa och göra mitt yttersta och lite till. Vilja av stål för tusan. ;)

Nu är timmen snart slagen.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0