Virrpanna..

Blev snuvad på min lugna förmiddag. Note to self: dubbelkolla schemat innan du lägger in allt i mobilen.
Jag hade lagt in att jag jobbar 12-20, medans jag i själva verket var schemalagd 10-20. Kom liiiite sent men no harm done, dock klantigt och snopet. ;) Jag som såg fram emot en lugn förmiddag med lite fix här hemma. Fråga mig inte heller hur jag kunde göra så fel, då det klart och tydligt stod 10-20 på mitt schema i pappersformat. Virrig som vanligt förmodligen.

I morse var det "tabata tuesday"

20/10 x 6
Ring row
KB swings
Sandbag cleans
Sandbag row
Push ups



Tack och bock! Jobbigt och grymt kuuuul! :D
Var inte så super pigg, men gjorde så gott jag kunde. Sov inte så himla bra inatt, Zelma är inne i en "väcka Fanny mitt i natten" period. Tror jag stänger sovrumsdörren i natt. :P

Blev som sagt inget benpass i söndags, så vi avverkade ett idag. Tyvärr han vi inte med allt vi ville, men det blev trots allt ett helt ok pass. :) Bara knäböj som saknades.

6set benspark
2set liggande lårcurl
3set "finnen"

3set Bulgarian split squat
3set Step up på bänk m. viktskivor


Är faktiskt lite bitter över att det inte blev några böj.. Stången var upptagen när vi kom, så vi beslöt att köra den senare. Dumt, då tiden inte räckte till.

Nåväl, trots allt så är jag nöjd med den här dagen. I morgon tror jag det blir axlar och mage. :)

Men nu är det dags att sova sig lite.. nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0