Fullt ös..

.. medvetslös, eller nästan iaf!

Som sagt, promenad i morse följt av crossfit. Dagens schema var:

Push press 5x5

11 min

Push press eller HSPU (Handstand push ups) 6
Jag gjode den förstnämnda. :)
Push ups 9
Russian twist 30


Tror att det blev 9 "rundor" på 11min.. eller om det blev 8, minns inte riktigt.

Rikard som håller i passen erbjöd sig sedan att hjälpa mig med min teknik i knäböj, samt visa lite bra benbyggar-övningar. Sagt och gjort, kl.14 var jag tillbaka på Factor. :)
Efter lite genomgång så bestämde vi att köra ett rent benpass, jag kommer ha ont i morgon. Riktigt ont!

Box squat, sista set till failure.
Trodde jag skulle dö, här hade vi bara börjat.
Finnen (Hamstrings)
Jisses vad den tog bra!
Bulgarian split squat.
Fick rätta min teknik och vilken skillnad det blev.
Step up på bänk m. kettlebells
En ben övning med gummiband, vet inte vad den kallas
- superset - enbens tåhävningar

Vilket benpass, heeelt slut! Stort gilla på den!
Set och reps har jag ingen aning om, eller jag kommer inte ihåg. Rikard fick räkna, jag hade nog att tänka på med hållning, bukstöd, höft, knän, andning m.m.
Nu ska jag mosa knäböj tills det inte finns någon morgondag! Helt plötsligt känns det inte som en omöjlighet. Öva, öva och öva!
Hjälpen jag fick idag uppskattar jag verkligen, bra kille det där. :)

Inte nog med benpasset, senare drog jag på spinning. Inget jag rekommenderar, men det gick. ;)

Nu ska jag åka och hämta upp Anna, sedan blir det lite mys hemma hos Sophie innan vi drar oss mot bion.




Nöjd tjej!

Kommentarer
Postat av: Satu

Lever du? Bloggen verkar död iallafall ;-P du vet mina vanor haha Fanny som startsida!

2012-04-08 @ 20:22:38
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Haha, Jag lever.. var bara seg ;)

2012-04-09 @ 21:56:33
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0