Crossfit

I morse startade jag som sagt dagen med crossfit, jag är verkligen helt såld. När min prova-på-månad har gått ut, så kommer jag garanterat fortsätta. :)

"Tabata Tuesday"
20sek arbete/ 10sek vila * 8

Battle ropes
Kettlebell swings/Jerk
Med. ball pushups/Ball slam
Situps/V-ups
Plank, knees to elbows/Sprinter situps


Träningsvärken som jag kommer ha i magen i morgon, den vill jag inte ens tänka på. :P
Nästa pass är på torsdag, längtar redan!!

Ikväll körde jag och Sophie ett bröstpass.

5set Bänkpress
3set Hantelpress på lutande bänk
3set Flyes i c.c


Vi pratade om att köra 4st övningar, men ser nu att vi bara körde 3. Hur tänkte vi där Sophie? ;)



Såhär lycklig kan man vara på gymmet.. ;)

Nu lite kasein sedan är det dags att lägga ner huvudet på kudden.. nattis!

Kommentarer
Postat av: Satu

Shit vad biffig! :D skulle vi gå 8.30 imorn? ;)

2012-04-04 @ 20:38:28
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hihi, tack :D Yes! promenad it is :) mötas där vi brukar 8.30? Har tvättid samtidigt och ska på crossfit kl.11. Så vi kan väl hålla oss till 45min? :)

2012-04-04 @ 22:13:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0