Andas ut

Då var det klart.. Mina reflektioner?

Jag har gjort vad jag kan, nu är det bara att vänta.
Tror dock inte för mkt. Jag har en bra ram och tjocklek på ryggen. Men.. Skulle behöva lägga på mig 3-4kg muskler. Vilket jag inte direkt gör på 9 månader. Framförallt är det mina kära ben som behöver mer.
Inget av detta är nytt för mig, det har jag varit fullt medveten om sedan tidigare. Jag är bara glad att jag ändå blev 1 av 15 tjejer att gå vidare. :)
Några av tjejerna som var där såg ut att vara riktigt bra. Toppar inte deras form direkt.

Besked kommer senast onsdag den 12/4. Hoppas såklart att jag går hela vägen, men jag går definitivt inte under om det inte blir så. :)


Nu är det dags för ett benpass!!

Smartshake var schyssta att bjussa alla på två shakes var, det tackar jag ödmjukast för. :)


Kommentarer
Postat av: mor

Puss på dig gumman!!! Och jag tror på dig!!! Du går vidare!!!

Pussokram!!

2012-04-01 @ 22:13:54
Postat av: Bettan

Haller tummarna. Du ar grym. Men nu blev jag nyfiken, vill ju se en ny bild pa spirorna. Jag ar overtygan pm att dom ar lika grymma som du.

2012-04-01 @ 22:49:38
Postat av: Fanny

Tack mamma! Pusskram



Bettan: Tusen, tusen tack! :D bild kommer, snart.. ;)

2012-04-04 @ 22:14:42
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0