Vila dagen till ära



Charmiga tjejer ;) vet inte riktigt vad vi försöker göra.. but I love it!

Valde att ta min vilodag idag. Istället för träning så har jag lagat mat, vilat en stund och sedan myst på Oliodeli med Vicky och Kicki. Träningsvärken från gårdagen smyger sig på. Det mina vänner är kanon, eftersom jag haft lite svårt att få bra kontakt när jag kör rygg, men igår kändes det riktigt gött. :)

För övrigt så är allt bra, förutom att jag är så sjukt trött när jag kommer hem från jobbet. En powernap i soffan är ett måste, annars orkar jag inte med resten av kvällen.
Men i morgon hinner jag nog inte. Direkt efter jobbet åker jag till Kicki för att fixa en nagel som jag slagit av, sedan vidare till gymmet för ett pass och avslutar kvällen med en film.
Fullspäckad dag. Förhoppningsvis hinner jag inte känna av min trötthet men annars tar jag hjälp av en celsius, det funkar alltid. ;)

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötisar!!

2011-09-07 @ 20:45:55
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/
Postat av: hannah

Woho! Vilodagar har jag allt som oftast just nu! :P ÅÅh tummen upp för fina naglar - Fanny, du har gjort mig beroende! :p

2011-09-07 @ 22:01:00
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0